IKC Brasa
DaltonPublic
School profile
Onze openbare Daltonschool is gelegen nabij de Gaasperplas in een mooie groene omgeving. Het ruime gebouw is voorzien van twee inpandige gymzalen en een grote aula. Ons professionele en enthousiaste team werkt vanuit de Dalton visie. Hierin staan zelfstandigheid , verantwoordelijkheid en samenwerken centraal.Uitgangspunt is het vertrouwen in de kracht van elk kind. Het leert stap voor stap verantwoordelijkheid te hanteren.
Op onze school wordt gewerkt met een weektaak of een dagtaak. In de weektaak/ dagtaak hebben de kinderen de keus om zelf te bepalen wanneer ze welk werk maken. Er staat in de weektaak duidelijk aangegeven wanneer de instructie bij elk vak wordt gegeven. Wanneer u uw kind aanmeldt op onze school, bent u verzekerd van een plek.
Properties
- Type of education
- Foundation
- Education approach
Average living distance
1,6km
This is an average distance.
Both children who live nearby and children who live a bit farther away attend this school.
Inspection judgment
No final judgment means: No final judgment has been given about the school because it has not been thoroughly inspected recently. If the school has just been established or merged, it is possible that no inspection has yet been carried out.
Number of students
Total number of students at the school.
The total number of students at the school.
- 2020
- 310
- 2021
- 302
- 2022
- 258
- 2023
- 250
- 2024
- 238
This school is linked to the following pre-schools
More information
Schools on the map
Primary schools provide insight into their own educational performance on this site.
View this school on the map (External link)
Interesse in deze school? Hierbij 4 vervolgstappen
Verdiep je in het verdere aanbod
View the list of primary schoolsWe raden aan om je altijd breed te oriënteren. Door veel scholen te bekijken ga je beter doorkrijgen wat jij als ouder belangrijk vindt.
Maak kennis met deze school
Neem contact op met de school om kennis te maken.
More information about the signup processCheck de aanmeldprocedure