Openbare Daltonschool Aldoende

DaltonOpenbaar

Locatiegegevens

Stadsdeel OostTweede Boerhaavestraat 221091AN Amsterdam

Contactpersonen

De heer M. Zegwaard (Directeur) en Mw. L. Melchers (Adjunct-directeur)

Bestuur

Profiel school

Aldoende is een openbare basisschool voor Daltononderwijs met een sterk pedagogisch klimaat.
In de maatschappij wordt een beroep gedaan op vaardigheden als; zelfstandigheid, samenwerken en verantwoordelijkheid. Precies de vaardigheden waar Daltononderwijs voor staat.
Op Aldoende is voor ieder kind een passend aanbod, ook voor kinderen die beneden- en bovengemiddeld functioneren. Bij inschrijving staat altijd centraal of wij kunnen voldoen aan de onderwijsbehoefte van uw kind.
Aldoende staat voor goede samenwerking met u als ouder/opvoeder. Wij staan open voor uw inbreng binnen de mogelijkheden van de school.
Wij werken op verschillende gebieden samen met HVA studenten waaronder een techniekaanbod.

Eigenschappen

Type onderwijs
Grondslag
Onderwijsconcept

Gemiddelde woonafstand

950m

Dit is dichtbij

De kinderen op deze school komen vooral uit de directe omgeving van de school. De school is vooral een buurtschool.

Inspectieoordeel

Geen eindoordeel

Geen eindoordeel betekent: Er is geen eindoordeel gegeven over de school omdat de school recent niet uitgebreid is onderzocht. Als de school net is opgericht of gefuseerd is het mogelijk dat er nog geen onderzoek is uitgevoerd.

Aantal leerlingen

Totaal aantal leerlingen op de school.

Het totaal aantal leerlingen op de school.

2018
406
2019
403
2020
398
2021
395
2022
367

Deze school is verbonden met de volgende voorscholen

Interesse in deze school? Hierbij 3 vervolgstappen

  1. Verdiep je in het verdere aanbod

    We raden aan om je altijd breed te oriënteren. Door veel scholen te bekijken ga je beter doorkrijgen wat jij als ouder belangrijk vindt.

    Bekijk de lijst met basisscholen
  2. Maak kennis met deze school

    Neem contact op met de school om kennis te maken.

  3. Check de aanmeldprocedure

    Meer informatie over de procedure